Γενικοί Όροι, Προϋποθέσεις & Πολιτικές Χρήσης
Το check in πραγματοποιείται στις 16:00.
Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια όποτε είναι δυνατόν για να έχουμε το δωμάτιό σας έτοιμο για εσάς κατά την άφιξή σας, οπότε μην ξεχάσετε να μας ενημερώσετε για την ώρα άφιξής σας.
Εάν το δωμάτιό σας δεν είναι έτοιμο κατά την άφιξή σας, μπορείτε να αποθηκεύσετε τις αποσκευές σας σε εμάς, χωρίς χρέωση.
Η ώρα αναχώρησης είναι πριν τις 10:30 π.μ. Παρόμοια με τη διαδικασία του check-in, μπορείτε να αποθηκεύσετε τις αποσκευές σας χωρίς χρέωση.
Για την ολοκλήρωση της κράτησης θα πρέπει να γίνει προκαταβολή τουλάχιστον 30% του συνολικού ποσού.
Το ακριβές ποσό και οι πλήρεις οδηγίες για την ολοκλήρωση της πληρωμής δίνονται μετά την κράτηση.
Οι πληρωμές μπορούν να γίνουν με τραπεζικό έμβασμα.
Στην τιμή περιλαμβάνονται όλοι οι φόροι.
Διατηρούμε το δικαίωμα να ζητήσουμε πληρωμή του 100% του συνόλου πριν ή κατά την άφιξη.
Καθαρισμός σπιτιού.
Το σπίτι καθαρίζεται και αποστειρώνεται πριν την άφιξή σας και μετά την αναχώρησή σας.
Δεν έχουμε καθημερινή καθαριότητα. Ο καθαρισμός του σπιτιού και η αλλαγή σεντονιών, πετσετών κατά τη διαμονή σας γίνεται κάθε 3 μέρες.
Το κάπνισμα δεν επιτρέπεται σε όλα τα δωμάτια και τις εσωτερικές εγκαταστάσεις.
Πολιτική σεντονιών και πετσετών.
Κατά την άφιξη υπάρχουν καθαρά και αποστειρωμένα σεντόνια, μαξιλαροθήκες και πετσέτες.
Προσωπικά Δεδομένα Πελάτη.
Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την παροχή των προσωπικών του δεδομένων, όπως ζητούνται κατά τη διαδικασία κράτησης, τα οποία θα είναι αληθή και ακριβή και όπως αναγράφονται στην ταυτότητα ή στο διαβατήριο του πελάτη.
Επιπλέον, ο πελάτης υποχρεούται να διατηρεί ενημερωμένα τα στοιχεία επικοινωνίας του, όπως απαιτείται για να μπορεί να παρέχει τις υπηρεσίες μας και να εκτελέσει αυτήν τη σύμβαση.
Δεν θα έχουμε καμία ευθύνη να δώσουμε ειδοποιήσεις στον πελάτη βάσει αυτής της συμφωνίας εάν τα στοιχεία επικοινωνίας του πελάτη είναι ψευδή, παραπλανητικά ή παλιά και δεν είναι δυνατή η επικοινωνία με τον πελάτη, οπότε ο πελάτης συμφωνεί να παραιτηθεί από το δικαίωμά του για ειδοποιήσεις. Χαμένα αντικείμενα, τιμαλφή.
Σε περίπτωση που χάσετε αντικείμενα, τιμαλφή ή περιουσιακά στοιχεία κατά τη διάρκεια της διαμονής σας, θα πρέπει να μας ενημερώσετε αμέσως.
Για τη διευκόλυνση των επισκεπτών μας, κρατάμε όλα τα χαμένα αντικείμενα, τιμαλφή ή περιουσιακά στοιχεία που βρέθηκαν για μια περίοδο μετά την ημερομηνία που βρέθηκαν από το προσωπικό μας.
Σε περίπτωση οποιασδήποτε επιστροφής χαμένων αντικειμένων, τιμαλφών και περιουσιακών στοιχείων σε εσάς, τα έξοδα αποστολής ή ταχυμεταφοράς επιβαρύνουν εσάς.
Καταστροφή ιδιοκτησίας.
Οι επισκέπτες μας είναι υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί στη βίλα ή σε οποιοδήποτε έπιπλο και εξοπλισμό σε αυτήν καθώς και στους χώρους μας λόγω οποιασδήποτε πράξης ή παράλειψης που μπορεί να αποδοθεί σε αυτούς ή στους επισκέπτες τους.
Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης ευθύνεται από κοινού με τους καλεσμένους και τους προσκεκλημένους του.
Εάν εντοπιστεί τέτοια ζημιά μετά το check out των επισκεπτών, διατηρούμε το δικαίωμα να χρεώσουμε τον πελάτη με το κόστος αντικατάστασης οποιωνδήποτε αντικειμένων έχουν καταστραφεί ή αφαιρεθεί χωρίς τη συγκατάθεσή μας.
Η χρέωση θα είναι το πλήρες κόστος αντικατάστασης του στοιχείου, επίπλου ή εξοπλισμού που λείπει ή έχει καταστραφεί.
Πληροφορίες Covid-19.
Η υγεία και η ευημερία της ομάδας και των επισκεπτών μας είναι πάντα η νούμερο ένα προτεραιότητά μας!
Ως εκ τούτου, έχουμε εφαρμόσει πρόσθετα μέτρα που πληρούν τα πρωτόκολλα HEALTH FIRST για να διασφαλίζουμε την ασφάλεια όλων σε καθημερινή βάση.
Το πρωτόκολλο καθαρισμού μας είναι πολύ αυστηρό και θα πρέπει να αισθάνεστε περισσότερο από ασφαλείς στη βίλα μας
© villa-emilia.gr | Created by Istopan.gr